Bibeltimer i Kristkirken

Dette er et opplegg som ble startet høsten 2024. Det består av lydopptak fra samlinger i Kristkirken. Lydopptakene distribueres i samme podcast feed som Timoteus bibelundervisning, men som sesong 2 under ny tittel og med ny logo.

Søndagens tale og “Møtepunkt”

Dette er nettsiden hvor Kristkirken i Bergen siden desember 2012 har publisert lydopptak fra søndagens forkynnelse. Fra våren 2024 publiseres også serien “Møtepunkt”, hvor man samtaler om ting som rører seg i menighet og intervjuer medlemmer.

Timoteus bibelundervisning

Dette er et opplegg som ble startet høsten 2021 og avsluttet våren 2024. Det inneholder 136 podkast-episoder. Mange av dem er lydopptak fra samlinger i Kristkirken. Nettsidene inneholder også lenker til eksterne ressurser om de bibelske bøkene som det er undervist om.